توافقنامه فروش آنلاین سرور اختصاصی مجازی (VPS)

این توافقنامه فیمابین شرکت ارتباطات فرهنگ آزما به شماره ثبت ۱۸۵۵۴۴، کد اقتصادی ۶۶۹۳-۱۹۶۳-۴۱۱۱ و شناسه ملی: ۱۰۱۰۲۲۷۶۵۰۳ به نشانی: تهران، خیابان زرتشت غربی ،پلاک ۸۶ ، ساختمان آزما با کد پستی : ۱۴۱۵۶۸۳۸۹۱که در این توافقنامه آزما نامیده می شود به نمایندگی آقای اکبر عظیمی به عنوان رئیس هیأت مدیره از یکطرف و خریداران سرویس سرور مجازی از طریق پورتال شرکت آزما از طرف دیگر می باشد.

  1. خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده اعم از آدرسها، شماره تماس و اطلاعات شناسایی و …صحیح بوده و همواره در به روز نگه داشتن آنها در پورتال کاربران می کوشد. در صورتیکه به هر دلیل اطلاعات ناقص و یا غیر واقعی باشد، کلیه سرویس های خریدار به حالت تعلیق درآمده و هزینه خدمات قابل برگشت نمی باشد. و تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارائه شده از حالت تعلیق خارج و مجددا فعال می گردد.
  2. خریدار موظف است تصویر مدارک شناسایی خویش را ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از خرید، از طریق ارسال Ticket به آزما اعلام نماید، در غیر این صورت آزما محق است کلیه امکانات واگذاری و خدمات مربوط به موضوع توافقنامه را به حالت تعلیق درآورد.
  3. سرویس خریداری شده پس از تایید پرداخت خریدار، حداکثر ظرف دور روز کاری به خریدار تحویل داده خواهد شد.
  4. قیمتی که در هنگام سفارش خریدار در صورتحساب منظور گردیده است، معتبر میباشد.
  5. د رهفته قبل از اتمام دوره سرویس، فاکتور دوره بعد بصورت الکترونیکی جهت خریدار ارسال می گردد.
  6. خریدار متعهد است در خصوص پرداخت فاکتورهای ارسال شده، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از اتمام دوره اقدام نماید. در غیر اینصورت آزما محق است کلیه امکانات واگذاری و خدمات مربوط به موضوع این توافقنامه را به حالت تعلیق درآورد. پس از ۴۸ ساعت در صورت عدم انجام اقدامات لازم در خصوص پرداخت هزینه، سرویس خریدار بصورت دائم قطع می شود و مسئولیتی در خصوص دیتای موجود، متوجه آزما نخواهد بود.
  7. در صورت درخواست خریدار مبنی بر لغو سرویس حداکثر تا ۱۰روز پس از تاریخ راه اندازی سرویس، هزینه پرداخت شده مسترد خواهد شد.بدیهی است پس از این تاریخ امکان استرداد هزینه ها وجود ندارد. همچنین هزینه راه اندازی به هیچ وجه مسترد نمی گردد. ضمنا برگشت هزینه ها تنها با درخواست کتبی خریدار و توسط بخش مالی شرکت آزما امکان پذیر خواهد بود. خریدار متعهد است درخواست لغو سرویس خود را از طریق ارسال Ticket و يا ايميل اعلام نمايد.
  8. به موجب قانون ماليات بر ارزش افزوده، در تمامي صورتحسابهای صادره توسط آزما، درصد تعيين شده توسط سازمان امورمالياتي بعنوان ماليات و عوارض ارزش افزوده محاسبه و از خريدار اخذ مي گردد.
  9. کلمه رمز عبور سرویس پس از انجام مراحل پرداخت و خرید سرویس تا دو روز کاری جهت خریدار ارسال خواهد گردید و محافظت از آن پس از تحویل به عهده خریدار خواهد بود.
  10. در صورت وجود هرگونه مغايرت در سرويس ارائه شده با مشخصات سرويس خریداری شده، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت ۴۸ساعت از تاریخ خريد از طريق ارسال تيکت به بخش پشتيباني شرکت آزما اعلام نمايد و اين شرکت موظف است مراتب اصلاح را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به عمل آورد. در غير اينصورت مسئوليت آزما صرفا محدود به اصلاح سرويس پس از تاريخ اعلام شده توسط خريدار و تا پايان دوره سرويس مي باشد و زمان سرويس دهي افزايشي نخواهد يافت.
  11. در صورت عدم فعال سازی سرويس در مدت زمان تعيين شده، خريدار مي بايست مراتب را حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاريخ خرید از طریق ارسال Ticket درناحیه کاربری داخل پورتال و یا ایمیل و یا تلفن ۸۱۵۷۱ به شرکت آزما اعلام نماید و این شرکت متعهد است در اسرع وقت نسبت به فعال سازی سرویس اقدام نماید.
  12. در صورت ارتقاء سرویس، فاکتور مربوطه صادر و جهت پرداخت به خریدار ارسال می گردد. بدیهی است پس از تایید پرداخت فاکتور، ارتقاء سرویس صورت خواهد پذیرفت.
  13. کليه مکاتبات با خريدار اعم از موارد فني، مالي و … از طريق پست الکترونيک خريدار و يا ارسال Ticket در ناحیه کاربری صورت خواهد پذیرفت. خريدار نيز متعهد است بمنظور مکاتبه با آزما و جهت تسهيل در امر پشتيباني از طريق ارسال Ticket و یا ایمیل اقدام نماید.
  14. تضمین کیفیت خدمات و برقراری امکانات با ضریب اطمینان ۹۸% می باشد .
  15. بخش پشتيباني آزما بطور ۲۴ ساعته آماده پاسخگويي به مشکلات خريدار مي باشد. آزما جهت تسريع در پاسخگويي از سيستم Ticketing در ناحيه کاربراستفاده نموده و مدت زمان تقريبي اشکال را به اطلاع خريدار مي رساند.
  16. هرگونه مکاتبه مبني بر اعمال تغييرات و يا ارسال اطلاعات محرمانه بايد از طريق ثبت Ticket بطور مستقيم در نرم افزار Ticketing و يا ارسال نامه کتبي با امضاء خريدار(یا نماینده وی) که در نرم افزار Ticketing ضميمه ميگردد، صورت پذيرد.
  17. مالکيت و کنترل شمارهای IP تحت نظر آزما مي باشد و آزما حق هرگونه تغيير و جابه جايي هر شماره IP را در هر زمان برای خود حفظ مي نمايد و اين تغييرات طي اطلاع کتبي از طريق ارسال ايميل و يا درج Ticket در ناحیه کاربری با خریدار هماهنگ خواهد شد.
  18. در صورت تهیه فضای ذخیره سازی (Storage) مستقل توسط خریدار، یک فضای FTP در سرور جداگانه ای در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت که خریدار می تواند در هر لحظه اطلاعات مورد نیاز خود را به فضای فوق ارسال نماید.ارسال فایل های نسخه پشتیبان به این فضا بعهده خود خریدار می باشد.
  19. آزما موظف است نسبت به حفظ محرمانگي اطلاعات خريدار اقدامات مقتضي را انجام دهد.
  20. خریدار متعهد می گردد اقدامات لازم جهت جلوگیری از هرگونه اختلال نرم افزاری و سخت افزاری در سرویس مربوطه را انجام دهد. بدیهی است کلیه مسئولیت های حقوقی و قانونی ناشی از ایجاد اختلال بر عهده خريدار مي باشد. در صورت بروز اختلالات فوق آزما مجاز است بدون اخطار قبلي و تا رفع مشکل اقدام به مسدود کردن سايت خريدار نمايد. در برخي موارد اتصال مجدد با جريمه همراه خواهد بود.
  21. خریدار موظف به رعایت شئونات و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت قوانین فوق به عهده خریدار بوده و آزما هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهد داشت .
  22. آزما در صورت دريافت اخطار از مبادی قانوني به دليل عدم رعايت موارد قانوني مجاز به قطع سرويس بدون اطلاع قبلي خواهد بود و در اينصورت هيچگونه مسئوليتي متوجه آزما نخواهد بود.
  23. خريدار موظف به رعايت قوانين مقررات و مصوبات مربوطه مي باشد.
  24. استفاده از سرویس اینترنت موجود بر روی سرورها و سرویس IDC در محل ديگر به هر نحو( اعم از استفاده از Tunneling و VPN و PPTP و…) مجاز نمي باشد و در غير اينصورت آزما مجاز به قطع سرويس خريدار مي باشد.
  25. در صورت بروز هر گونه خسارت به آزما و يا اشخاص حقيقي و حقوقي ثالث ديگر که ناشي از اعمال خريدار و يا عدم رعايت مفاد اين توافقنامه توسط خريدار باشد، خريدار متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخگويي به مراجع قضايي خواهد بود.
  26. با توجه به ضرورت کنترل کيفيت تجهيزات منصوبه در مرکز داده های آزما، آزما مي تواند هر زمان که صلاح بداند با هماهنگي با خریدار جهت انجام امور کنترل کیفیت اقدام نماید خریدار نیز موظف به انجام همکاری های لازم می باشد.
  27. خریدار موظف به تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود می باشد و آزما هیچگونه مسئولیتی در خصوص آن نخواهد داشت.
  28. آزما مالک سرور یا سرورهاست و پس از نصب و راه اندازی اولیه سرور یا سرورها، خریدار خود موظف به انجام امور پشتیبانی و اداره محتویات سرورهای مزبور از طریق دسترسی که دراختیار او قرار گرفته، می باشد.
  29. پشتیبانی و نگهداری از برنامه ها و داده های سرور یا سرورها پس از راه اندازی اولیه به عهده خریدار می باشد.
  30. خريدار حق ارسال نامه های الکترونیکی در حجم زياد (Spamming)، که خلاف ضوابط استفاده از خدمات اینترنتی و موجب فشار بر روی تجهیزات و بروز اختلال در سرويس ساير خريداران مي گردد، را ندارد.
    تبصره: ملاک تشخيص Spam و تعاريف کامل مطابق استانداردهای بین المللی در سایت http://spam.abuse.net/overview/whatisspam.shtml میباشد.
  31. خريدار حق اشاعه مطالبي که موجب تخريب و يا تضييع حقوق اشخاص حقيقي و يا حقوقي گردد را ندارد. مسئوليت عدم رعايت اين بند به عهده خريدار بوده و آزما هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهد داشت.
  32. خريدار اجازه ندارد هيچگونه ويروسي از قبيل (Internet Viruses, Worms, Trojan Horses) و يا هرگونه ويروسي که در آينده نمايان شود ارسال نماید و اجازه کارهای تخریبی دیگر مانند (Hacking) را ندارند.
  33. آزما هیچگونه تعهدی در مقابل قانون کپی رایت، علامتهای تجاری و همچنین ثبت شدن و يا حق ثبت سرويس ها و تجهيزات و نرم افزارهای مربوط به خريدار را چه در ايران و چه در کشورهای دیگر به عهده نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده خریدار می باشد.
  34. خریدار متعهد است برای سرویس دهی بهتر در مواقع لزوم دسترسی های لازم را برای تغییر در تجهیزات و تنظیمات آنها در اختیار آزما قرار دهد و همچنین همکاری های لازم جهت برآورده سازی آن را با آزما داشته باشد.
  35. خريدار اجازه ندارد تجهيزات منصوبه در آزما را بدون توافق و درخواست کتبي آزما قطع و يا وصل نمايد.
  36. خريدار اجازه تغيير در هيچ يک از تجهيزات و اتصالات در ديگر Rack های موجود در دیتا سنتر را ندارد.
  37. در صورت بروز هرگونه مشکل که توسط نماينده خريدار در حين کار ايجاد شود و يا باعث اختلال در سيستم ديگر خريداران گردد، خریدار مسئول بوده و ضرر و زیان ناشی از آن به عهده وی می باشد.
  38. مشتری می تواند در صورت عدم امکان ارتباط از راه دور و نیاز به دسترسی کنسول با هماهنگی قبلی و ارائه معرفی نامه به آزما مراجعه نماید. آزما می تواند مطابق بندهای ذیل از حضور نماینده خریدار جلوگیری نماید:
    ✔ در صورتي که نماينده خريدار در هنگام ورود به هر علتي قابل شناسايي و احراز هويت نباشد.(مانند بهمراه نداشتن اوراق هويت)
    ✔ در صورتي که آزما تشخيص دهد از پذيرش افراد در زماني خاص معذور است.
    ✔ در صورتیکه نماینده خریدار وسایل ذخیره سازی (USB Storage HDD…) به همراه داشته باشد، مگر با هماهنگي قبلي.
  39. تمامي افراد مراجعه کننده بايد توسط خريدار قبلا” به صورت کتبي معرفي شده باشند و حضور آنها فقط در صورت همراه داشتن کارت شناسايي معتبر و معرفي نامه قابل قبول مي باشد.
  40. ارسال CD/DVD/Flash/Hard تنها در شروع و پايان سرويسدهي مقدور مي باشد. خريداران مي بايست حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از زمان ارسال CD/DVD/Flash/Hard خود به آزما، جهت عودت آنها اقدام نمايند. در غیر اینصورت آزما مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری آنها ندارند.
  41. در صورت بروز هر گونه حادثه غير مترقبه و ساير عوامل خارج از اختيار آزما از قبيل ( و نه محدود به ) جنگ، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، زلزله، سیل، وضع قوانین و مقررات و دستورالعمل های دولتی، قطع خطوط مخابراتی شهری، هیچگونه مسئولیت در قبال قطع و نیز سایر موارد متوجه طرفین نمی باشد و طرفین حق هرگونه ادعايي نسبت به يکديگر را از خود سلب مي نمایند.
  42. در صورتيکه تحريم و يا بحران های اقتصادی و سیاسی در اجرای مفاد این قرارداد به هر نحو موثر باشد، بطوریکه انجام تعهدات و خدمات این قرارداد را برای آزما غیر ممکن نموده و یا با اشکال مواجه نماید، آزما می تواند با اطلاع رسانی قبلی به خریدار، اقدام به تغییر در مفاد تاثیر پذیر قرارداد نماید.
  43. تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  44. در صورت بروز هرگونه اختلاف در تفسير و يا اجراء توافقنامه حاضر ابتدا موضوع اختلاف از طريق مذاکره مسالمت آميز مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد در صورت عدم حصول نتیجه هر یک از طرفین میتواند راسا به مراجع صالحه قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسيدگي به اصل موضوع اختلاف مراجعه نمايد.